کاشان میزبان مسابقات والیبال لیگ برتر باشگاه ها کشور استارت رقابت‌های والیباللیگبرترجوانان و نوجوانانباشگاه‌هایکشوردر کاشان زده شد

مدیر عامل سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان از آغاز رقابت‌های والیبال لیگ برتر جوانان و نوجوانان باشگاه‌های کشوربه میزبانی کاشان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان، مرتضی والی‌زاده، با بیان اینکه میزبانی مسابقات والیبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور به کاشان سپرده شده است، گفت: اینمسابقاتازتاریخ1 تا 7دی ماه در رده سنی جوانان و 11 تا 18 دی ماه نیز در رده سنی نوجواناندرسالنورزشیشهیداردهالبرگزارمیشود.

وی با اشاره به اینکه تیم‌های حاضر در 2 گروه 6 و 7 تیمی به مصاف یکدیگر می روند، یادآور شد: تیم‌های والیبالپیکانتهران،پیامخراسان،شهرداریگنبد،فولادسپاهاناصفهان،شهدابیزد،شهرداریارومیه در گروه اول و تیم‌های سایپاتهران،شهرداریورامین،فولادسیرجانایرانیان،شهرونداراک،خاتمجواناردکان،راهیابمللمریوان و تیمکالهمازندران، 13 تیم حاضر در رقابت‌های والیبال لیگ برتر جوانان و نوجوانانباشگاه‌های کشورهستند.

مدیر عامل سازمان خاطرنشان کرد: نخستین روز مسابقات والیبال لیگ برتر باشگاه‌های کشوربا انجام 6 بازی شروع و از هرگروهی4 تیم به مرحله نهایی مسابقات صعود می‌کند که در مرحله نهایی مسابقات، تیم‌ها با انجام قرعه‌کشی در 2 گروه 4 تیمیبا یکدیگر رقابت خواهند کرد.

گفتنی است، مسابقاتوالیبال لیگ برتر جوانان و نوجوانان باشگاه‌هایکشور به میزبانی کاشانی و طی همکاری هیات والیبال، سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی، اداره ورزش و جوانان، شهرداری منطقه 4 ، هتل امیرکبیرو سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کاشان در این شهر برگزار می شود.

دیدگاه ها

دیدگاه شما :

کد امنیتی

عضویت در خبرنامه ایمیلی

از جدیدترین مراسم های شهر باخبر شوید.

عضویت در خبرنامه پیامکی