امضای عهدنامه دانش آموزان کاشانی با شهید سلیمانیدر فرهنگ‌سرای مهر

دانش‌آموزان کاشانی با حضور در«عهدواره دانش‌آموزان انقلابی» فرهنگ‌سرای مهر سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان عهدنامه‌ای را با سپهبد شهیدحاج قاسم سلیمانی به عنوان ادامه‌دهندگان راه آن شهید والا مقام امضاء کردند.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان،همزمان با دهه فجر و در آستانه فرارسیدن ایام پیروزی انقلاب اسلامی، فرهنگ‌سرای مهر در راستای انجام فعالیت‌های فرهنگی هنری اقدام به برگزاری برنامه‌ای تحت عنوان «عهدواره دانش آموزان انقلابی» کرد.

اجرای نمایش، موسیقی ومسابقه از برنامه‌های«عهدواره دانش آموزان انقلابی» بودو فرهنگ‌سرای مهرسعی کرد از طریق این برنامه، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش، ارزش‌ها و وقایع انقلاب اسلامی را به نسلی که در انقلاب حضور نداشتند منتقل کند.

شایان ذکر است، همزمان با اجرای این برنامه و نصب تصاویر آن شهید بزرگوار در فضای فرهنگ‌سرای مهر ، طی 2 روز یک هزار دانش آموز با امضا عهدنامه‌ای با شهید، یاد و نام سردار دل‌ها را گرامی داشتند.

گفتنی است شهروندان می توانند جهت اطلاع از برنامه‌های فرهنگ‌سرای مهر ، پیام رسان مجازی فرهنگ‌سرای مهر در تلگرام به نشانی @mehrfarhangsara را دنبال کنند.

دیدگاه ها

دیدگاه شما :

کد امنیتی

عضویت در خبرنامه ایمیلی

از جدیدترین مراسم های شهر باخبر شوید.

عضویت در خبرنامه پیامکی