دانش آموزان کاشانی برای ساخت آدمک‌های استکباری با یکدیگر رقابت می‌کنند

مدیر عامل سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان از برگزاری مسابقه"ساخت آدمک‌های استکباری" به مناسبت ایام اله دهه فجرو چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان، مرتضی والی‌زاده گفت: مدیریت فرهنگی و هنری سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان با تلاش فرهنگ‌سرای مهر و فرهنگ‌سرای المهدی به مناسبت دهه فجر و در راستای شناساندن هرچه بیشتر چهره استکبار و حضور و مشارکت هر چه بهتر و فعال تر مردم در راهپیمایی روز 22 بهمن، اقدام به برگزاری مسابقه"ساخت آدمک‌های استکباری"کرد.

وی با بیان اینکه شرکت در این مسابقه ویژه دانش آموزان منطقه کاشان و راوند است، بیان کرد: آثار تهیه شده  با محوریت سران جدید و قدیم آمریکا وهمچنین سران رژیم اشغالگر قدس به شرط حضور در راهپیمایی روز 22 بهمن ماه در غرفه سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی در میدان جهاد کاشان و غرفه فرهنگ سرای المهدی در منطقه راوند پذیرفته خواهد شد.

مدیر عامل سازمان با اشاره به اینکه ازهر دانش آموز تنها یک آدمک در مسابقه شرکت داده می‌شود، افزود:دانش‌آموزان شرکت کننده می‌توانندبا استفاده از وسایل مختلف و یا دور ریختنی، اقدام به ساخت آدمک‌ها و عروسک‌های مستکبران جهان کرده و مشخصات خود اعم از نام و نام خانوادگی، نام مدرسه و شماره تلفن را بدون درج بر روی آدمک‌ها در پشت آدمک نصب نموده و در مسیر راهپیمایی روز 22 بهمن با خود حمل کنند.

والی‌زاده با بیان اینکهازآثار برتر که به لحاظ محتوا و شکل ظاهری بیانگر چهره واقعی استکبار بوده و تاثیر گذاری بیشتری داشتهباشدبا اهدای جوایز تقدیرمی‌شود، یادآور شد: نتایج داوری از طریق شبکه اجتماعی تلگرام به نشانی kashanfarhangi@ اعلام می‌شود.

دیدگاه ها

دیدگاه شما :

کد امنیتی

عضویت در خبرنامه ایمیلی

از جدیدترین مراسم های شهر باخبر شوید.

عضویت در خبرنامه پیامکی