پسران موذن برای محراب در کاشان با یکدیگر رقابت می کنند

"بچه های محراب"عنوان مسابقه اذان است که طی همکاری مشترک فرهنگ سرای معراجسازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری باهمکاریدارالقرآنکریمآموزشوپرورش دوشنبه 28 مرداد ماه در کاشان برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان، مدیر عامل سازمان گفت: در راستای نشر و ترویج فرهنگ اذان گوییو استفاده از ابزارهای فرهنگی و هنری برای جذب و ترغیب حضور و شرکت بیشتر و بهتر نوجوانان درفعالیت های قرآنی، پسرانپایهتحصیلیسومتاششمبه مسابقه بزرگ اذان"بچه های محراب"دعوت شدند.

مرتضی والی زاده با بیان این که شنبه 26 مرداد ماه آخرین فرصت حضور در این رقابت است، یادآوری کرد: شرکت کنندگان بعد از ثبت نام برای رقابت با یکدیگر باید روز دوشنبه 28 مرداد ماه در فرهنگ سرای معراج حاضر شوند و مورد ارزیابی و قضاوت داوران قرار بگیرند.

وی با اشاره به این که مراسماختتامیهواهدایجوایز، چهارشنبه30مردادماه همزمانباروزجهانیمسجد اجرا می شود،بیان کرد:کشف و شناسایی استعدادهای برتر قرآنیدر قالب ایجاد رقابت سالم، حمایت از نوجوانان موذن ناشناختهاز اهداف مهمی است که فرهنگ سرای معراج سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری و دارالقرآن کریم آموزش و پرورش کاشان به دنبال تحقق آن هستند.

گفتنی است علاقه مندان به شرکت در این رقابت می توانند با مراجعه به فرهنگ سرای معراج به نشانی خیابان آیت اله کاشانی، کوی ملک آباد و یا تماس با شماره تلفن ۵۵۴۷۲۴۳۴اطلاع حاصل نمایند.

دیدگاه ها

دیدگاه شما :

کد امنیتی

عضویت در خبرنامه ایمیلی

از جدیدترین مراسم های شهر باخبر شوید.

عضویت در خبرنامه پیامکی