ویژه برنامه سالمندی، توانمندی در فرهنگ سرای مهر کاشان آغاز شد

مدیر فرهنگ سرای بانو سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان ازآغازویژه برنامه"سالمندی، توانمندی"

 به منظور بزرگداشت هفته سالمند در کاشان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان، زهرا محسنی با اشاره به آغاز این ویژه برنامه به مناسبت هفته سالمند در فرهنگ سرای مهر گفت: این ویژه برنامه با هدف توجه به دوران سالمندی و برنامه ریزی در جهت آماده سازی برای حضور موثر و مفید سالمندان در همه عرصه های اجتماعی از سوی فرهنگ سرای بانوبااجرایبرنامه‌هایمتنوعاجتماعیوورزشیبه مدت 3 روز برنامه ریزی شده است.

وی ضمن تاکید بر منزلت و جایگاه ارزشمند سالمندان در جامعه و خانوادهافزود : ویژه برنامه"سالمندی، توانمندی"با همایشسالمندیوسلامتبه منظورآموزشتغذیهصحیحدردورانسالمندی آغاز شد و کارشناس برنامه با بیان نکات مهم و توصيههاییبرایتغذیهسالمدردورانسالمندی، شرکت کنندگان را باعواملموثردرايجادمشكلاتتغذيه‌اي،غذاهایغیرمجازبرایسالمندان آشنا کرد.

مدیر فرهنگ سرای بانو از همایش"سالمندیماماهستیم"باهدفارتقاءنشاطوامیدبهزندگیدردورانسالمندی به عنوان یکی دیگر از ویژه برنامه های هفته سالمند نام برد که طی برگزاری آن در روز دوشنبه 8 مهر ماه،  نکات و توصیه هایی پیرامون رموزشادمانهزيستنو ایجادامیدبهزندگی برایسالمندانتشریح می شود.

محسنی با بیان این کهایجادبسترمشارکتجهتحضورفعالسالمنداننیازمندفرهنگسازیوتوانمندسازیافراددرراستایافزایشمشارکتایشاندربرنامه‌هایمختلفشهریاست، خاطر نشان کرد:مسابقهمنوپدربزرگم صبح سه شنبه 9مهر ماهبامحوریتمسابقه های جذاب از قبیل پرتاب حلقه، دارت و پرتاب توب داخل سبد در مجموعه فرهنگی ورزشی شهربانو نیز در ویژه برنامه"سالمندی، توانمندی" اجرا می شود.

گفتنیاست،ویژه برنامه"سالمندی، توانمندی" طی همکاری مشترک سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری و معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی به مدت 3 روز در کاشان برگزار می شود و اساتید و کارشناسان معاونت بهداشتی نیز در همایش های آن بهایرادسخنرانیمی پردازند.

دیدگاه ها

دیدگاه شما :

کد امنیتی

عضویت در خبرنامه ایمیلی

از جدیدترین مراسم های شهر باخبر شوید.

عضویت در خبرنامه پیامکی