همزمان با سوگواره با کودکان کاروان مجموعه پازل های مذهبی در فرهنگ سرای فیض کاشان رونمایی شد

در هفته جهانی کودک و همزمان با برگزاری سوگواره"با کودکان کاروان" با حضور تنی چند از مدیران و مسئولین مکعب های حجمی مذهبی در فرهنگ سرای علامه فیض کاشانی رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان، در آیین افتتاح، بخش نمایشگاه سوگواره"با کودکان کاروان" که با حضور عفت پدرام فر رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر، میثم نمکی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، مرتضی والی زاده مدیر عامل سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری، محسن حیدری مدیر منطقه سه شهرداری و برخی از مدیران شهری کلید خورد، از مجموعه پازل های حجمی مذهبی و سبک زندگی نیز رونمایی شد.

مجموعه پازل های حجمی مذهبی و سبک زندگی شامل 30 مکعب باموضوعات توحید، معاد، نبوت، ولایت، نماز، احترام به والدین و حجاب است که با استفاده از مواد و وسایلی چون فوم فشرده، چسب و بنر توسط بانوان قرارگاه فرهنگی حوزه حضرت زینب بسیج جامعه زنان کاشان خلق شده است.

گفتنی است علاقه مندان می توانند برای دیدن این مجموعه پازل تا 18 مهر ماه زمان برگزاری سوگواره"با کودکان کاروان" از ساعت 4 عصر به فرهنگ سرای علامه فیض کاشانی واقع در میدان قاضی اسداله خیابان شهیدان اسلامی تبار مراجعه کنند.

شایان ذکر است سوگواره"با کودکان کاروان"در قالب نمایشگاه، همایش های آموزشی و برنامه های جانبی با توجه به همزمانی ایام ماه صفر با هفته جهانی کودک، به همت فرهنگ سرای علامه فیض کاشانی و با مشارکت اداره‌آموزش‌وپرورش، معاونت‌بهداشت‌دانشگاه‌علوم‌پزشکی، اداره‌بهزیستی و بسیج جامعه ‌زنان با هدف شور و نشاط اجتماعی در بین کودکان و انتقال مفاهیم عاشورایی با چاشنی فعالیت های خلاق محور به آن ها برگزار می شود.

دیدگاه ها

دیدگاه شما :

کد امنیتی

عضویت در خبرنامه ایمیلی

از جدیدترین مراسم های شهر باخبر شوید.

عضویت در خبرنامه پیامکی