همزمان با سالگرد شهادت سردارعلی اکبر زارع مجرد: حنظله و گردان شهدا در کاشان رونمایی می شود

همزمان با سی و یکمین سالگرد شهادت سردار شهید علی اکبر زارع مجرد، کتاب"حنظله و گردان شهدا" اثر سید علی رضوی به همت مجتمع فرهنگی هنری شهرِ سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان رونمایی می شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان،آیین رونمایی از کتاب"حنظله و گردان شهدا" با حضور سرتیپپاسدارداوودغیاثی‌رادمعاونفرهنگیرزمندگانغربکشورو خانواده سردار شهید علی اکبر زارع مجرد،شامگاه یک شنبه 27 مرداد ماه از ساعت 9 شب در مسجد و حسینیه فاطمیه کاشان واقع در میدان امام خمینی، بلوار فاطمیه برگزار می شود.

آیین رونمایی از کتاب"حنظله و گردان شهدا"که یکی از سری برنامه های "هرماه یک کتاب یک نویسنده" مدیریت فرهنگی و هنری سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشیشهرداری کاشان استبا دعوت از خانواده های معزز شهدا، جانبازان و ایثارگران و بویژه مسئولین با موسیقی حماسی توسط هنرمند جوان کاشانی محمد سرجه پیماو اجرای هنرمند آیینی محمد زری باف همراه خواهد بود.

کتاب"حنظله و گردان شهدا"که توسط انتشارات رضوی در 300  صفحه چاپ و منتشر شده به شرح زندگی، خاطرات همرزمان و دوستان شهید، دل نوشته و وصیت نامه سردار شهید علی اکبر زارع مجرد، یکی از سرداران غیور دفاع مقدس در منطقه کردستان که در آن دیار او را به نام حنظله می‌شناسند، پرداخته است.

دیدگاه ها

دیدگاه شما :

کد امنیتی

عضویت در خبرنامه ایمیلی

از جدیدترین مراسم های شهر باخبر شوید.

عضویت در خبرنامه پیامکی