همایش روز جهانی عصای سفید در فرهنگ سرای فیض کاشانی

فرهنگ سرای معراج سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان، ویژه برنامه ‌یی را به مناسبت روز جهانی عصای سفید برگزار می‌کند.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان، مدیر فرهنگ سرای معراج با اعلام این خبر گفت: همایش روز جهانی عصای سفید از ساعت 7 شب شامگاه شنبه 20 مهر ماه با حضور اعضاء جامعه نابینایان و کم بینایان کاشان در فرهنگ سرای علامه فیض کاشانی برگزار می شود.

سید رضا هاشمی، قرائت قرآن، اجرای سرود ملی جمهوری اسلامی، ارائه گزارش عملکرد نرگس نیکخواه قمصری مدیر جامعه نابینایان کاشان و عضو هیأت علمی‌ دانشگاه کاشان، تک خوانی و نی نوازی، سخنرانی سید رضا واجدی مشاور خانواده، مسابقه و اجرای مشترک گروه های آوایی را از جمله برنامه های پیش بینی شده این مراسم برشمرد.

وی یادآور شد: همزمان با این برنامه نمایشگاه فعالیت های اختصاصی و کارگاه صنایع دستی در زمینه سفالگری، چرم دوزی، ساخت بدلیجات، کیف مکرومه و کتابخانه گویا به منظور آشنایی با خلاقیت و توانمندی های جوانان نابینا و کم بینای کاشان به مدت 4 روز از 20 تا 23 مهر ماه، صبح ها 10 تا 12 ظهر و عصرها از ساعت 4 تا 8 شب در فرهنگ سرای  علامه فیض کاشانی دائر می شود.

مدیر فرهنگ سرای معراج، ضمن دعوت از همشهریان جهت حضور در این برنامه، خاطر نشان کرد: ویژه برنامه روز جهانی عصای سفید در راستای اهمیت به قشر روشندل جامعه، گسترش و تقویت فرهنگ خود اتکایی، خودباوری و توجه بیشتر به مشکلات آن ها،  باورپذیری هرچه بیشتر مردم و مسئولین نسبت به توانمندها و سخت کوشی های  این قشر از جامعه در عرصه های مختلف فرهنگی و اجتماعی با تلاش فرهنگ سرای معراج و جامعه نابینایان و کم بینایان در فرهنگ سرای علامه فیض کاشانی برگزار می شود.

شایان ذکر است علاقه مندان می توانند برای حضور در ویژه برنامه روز جهانی عصای سفید به میدان قاضی اسداله- خیابان شهیدان اسلامی تبار- جنب آرامگاه ملا محسن فیض کاشانی مراجعه کنند.

دیدگاه ها

دیدگاه شما :

کد امنیتی

عضویت در خبرنامه ایمیلی

از جدیدترین مراسم های شهر باخبر شوید.

عضویت در خبرنامه پیامکی