مدیر ورزش و تفریحات سالم سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شناخت پتانسیل های ورزشی از برکات برگزاری مسابقات است

مدیر ورزش و تفریحات سالم سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان گفت: برگزاری نخستین مسابقات الیت کیک بوکسینگ کاشان باعث شد تا پتانسیل های این رشته ورزشی شناخته شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان، مهدی عباسی درباره برگزاری مسابقات الیت کیک بوکسینگ باشگاه های آینده سازان تشریح کرد: برای نخستین بار این دوره از مسابقات طی همکاری سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی، شهرداری کاشان، انجمن توسعه فرهنگی اجتماعی فین و باشگاه ورزشی آینده سازان در سه رده سنی برگزار شد و فرصت ارزشمندی به جهت شناخت استعدادهای نهفته و معرفی این رشته فراهم کرد.

وی با بیان اینکه این رقابت با حضور 80 شرکت کننده در ردهای سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در سالن شهید اردهال برگزار شد، خاطر نشان کرد: این رویداد فرصت خوبی برای استعدادیابی ورزشکاران و علاقه مندان ایجاد کرد تا انگیزه ای برای توسعه این رشته مهیج در کاشان باشد.

مدیر ورزش و تفریحات سالم سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان گفت: دراین مسابقات حدود 60 شرکت کننده در وزن های مختلف صاحب عنوان های اول، دوم و سوم مشترک شدند و در پایان این رقابت ها به نفرات برتر هر رده سنی حکم و مدال اهدا شد.

دیدگاه ها

دیدگاه شما :

کد امنیتی

عضویت در خبرنامه ایمیلی

از جدیدترین مراسم های شهر باخبر شوید.

عضویت در خبرنامه پیامکی