مدیر فرهنگ سرای مهر کاشان مطرح کرد 30 آبان آخرین زمان حضور در مسابقه انشاء نویسی اگر دانش آموز سال 57 بودم

مدیر فرهنگ سرای مهر سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان گفت: دانش آموزان کاشانی برای حضور در مسابقه انشاء نویسی"اگر دانش آموز سال 57 بودم.." که به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی آغاز شده تا 30 آبان ماه فرصت دارند با ارائه آثار مکتوبدر این برنامه شرکت کنند.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان، مهدی سقاپولادی با توجه به نقش بسیار مهم دانش آموزان در برنامه های فرهنگی و هنری و نیز استفاده از توانمندی ها و خلاقیت ذهنی این قشر از جامعه اظهار داشت: در این رویداد فرهنگی و هنری دانش آموزان دوره اول و دوم متوسطه کاشان با یکدیگر به رقابت می پردازند.

وی، پاسداشتارزش هایانقلابی،نکوداشتیادوخاطرهیشهداوآشنایی کودکانونوجوانانباوقایعانقلابیکشور، رواج فرهنگ مطالعه و تقویت مهارت انشانويسي در دانش آموزان را از جمله اهداف اجرای مسابقه انشاء نویسی عنوان کرد.

مدیر فرهنگ سرای مهر، ضمن تشویق دانش آموزان به شرکت در مسابقه، خاطر نشان کرد: دفاتر بسیج دانش آموزی مدارس   می توانند آثار دانش آموزان را تحویل بگیرند و همچنین دانش آموزان می توانند آثار مکتوب خود را تا تاریخ پنج شنبه 30 آبان ماه از طریقشبکه های مجازی به نشانیmehrfarhangsara@ ارسال  و یا با مراجعه به فرهنگ سرای مهر واقع در بلوار شهیدان خاندایی ارائه کنند.

سقاپولادی یادآور شد: مسابقه انشاء نویسی"اگر دانش آموز سال 57 بودم.." که با همکاری مدیریت آموزش و پرورش و حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهید فهمیده ناحیه کاشان برگزار می شود با معرفی نفرات برتر و اهداجوائز به پایان می رسد.

گفتنی است، اجرای جشن یار دبستانی من با برنامه های شاد و مفرح ویژه دانش آموزان ، مسابقه انشاء نویسی با موضوع اگر دانش آموز سال 57 بودم، سرود خیابانی با حضور گروه سرود فانوس با همکاری شهرداری منطقه یک، استقرار میز پلاکارد نویسی استکبار ستیزان ویژه دانش آموزان و همچنین حضور سیلور من ها در مسیر راهپیمایی با مشارکت مدیریت فرهنگی و هنری سازمان با هدف جلب مشارکت فعال دانش آموزان از دیگر برنامه های اجرایی به مناسبت هفته بسیج دانش آموزیبود.

دیدگاه ها

دیدگاه شما :

کد امنیتی

عضویت در خبرنامه ایمیلی

از جدیدترین مراسم های شهر باخبر شوید.

عضویت در خبرنامه پیامکی