فرهنگ سرای بانو با اجرای عصر شعریاد زنان عاشورا در ادبیات آیینی راروایت می کند

در آستانه فرارسیدن اربعین حسینی، فرهنگ سرای بانو سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان، یاد زنان عاشورا درادبیات آیینی را گرامی می دارد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان، مدیر فرهنگ سرای بانو با بیان این مطلب گفت: بهمناسبتاربعین‌حسینی، این فرهنگ سرا اقدام به برگزاری عصر شعری با نام"روایت زیبایی"در روز پنج شنبه 25 مهر ماه از ساعت 5 عصردرتالار اجتماعاتفرهنگ‌سرای‌علامه‌فیض‌کاشانی کرده است.

زهرا محسنی،ضمن دعوت از فرهیختگانوعلاقهمندان جهت حضور در این محفل ادبی افزود: عصر شعر"روایت زیبایی" با حضورمهرنازمهدیآزادشاعرهودبیرمجامعادبیکشور و نیزمریمکرباسی نجف آبادی شاعره جوان اصفهانی با همکاری انجمن ادبی فروغ برگزار می شود و شاعران و علاقه مندان شعر به قرائت سروده های موضوعی خود با رویکرد زنان عاشورا در ادبیات آیینی می پردازند.

وی شعرخوانیبانوانشاعر،اجراینمایشآیینی،تکنوازیموسیقیسنتیآیینی را از جمله برنامه های این بزم شاعرانه نام برد و یادآور شد :به منظور بیان مسائل و مفاهیم دینی در شعر، پیوند بین شعر مذهبی و زندگی و همچنینانعکاس رفتارهای حسینی در اشعار شاعران، عصر شعر"روایت زیبایی"برگزار می شود.

گفتنی است علاقه مندان به حضوردرعصرشعر"روایت زیبایی"می توانند برای شرکت دراین رویداد ادبی به فرهنگ ‌سرای‌علامه‌فیض‌کاشانی واقع درمیدان‌قاضیاسداله_ خیابانشهیداناسلامیتبارمراجعه کنند.

شایان ذکر است نشست های انجمن ادبی فروغ هر دو هفته یکبار روزهای پنج شنبه از ساعت 10 صبح با همکاری فرهنگ سرای بانو در این فرهنگ سرا تشکیل می شود.

دیدگاه ها

دیدگاه شما :

کد امنیتی

عضویت در خبرنامه ایمیلی

از جدیدترین مراسم های شهر باخبر شوید.

عضویت در خبرنامه پیامکی