سرپرست دادستانی عمومی و انقلاب کاشان نقش هنر تئاتر در کاهش سوء رفتارهای اجتماعی بسیار تاثیر گذار است

چهارمینروزازپانزدهمینجشنوارهسراسریتئاترمهرکاشاننیزشاهدحضورشماریازمسئولیناجراییوشهریواطلاعازروندکیفیاینرخدادفرهنگیهنریدرقالبتماشایبرخیازنمایشهابود.

به گزارش کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان، سرپرست دادستانی عمومی و انقلاب کاشان با حضور در فرهنگ‌سرای مهر پس از تماشای  یکی از نمایش های پانزدهمین جشنواره تئاتر مهر کاشان، هنر تئاتر را تلنگری برای زندگی تمامی افراد دانست و توسعه هر چه بیشتر فضاهای فرهنگی و هنری را در بازنمایی مشکلات جامعه تاثیر گذار عنوان کرد.

روح اله دهقانی با مد نظر قرار دادن آسیب‌های اجتماعی و مبحث جرم شناسی،  ازهنر نمایش به عنوان یکی از فاکتورهای اصلی و مهم در پرداختن به بحث آموزش برای پیشگیری و کاهش سوء رفتارهای اجتماعی نام برد.

رئیس دفتر نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان نیز در سخنانی از هنر به عنوان بهترین و ماندگار‌ترین زبان برای بیان حقایق و آموزه‌های صحیح  زندگی  نام برد که هیچ وقت فراموش نمی شود.

حجت الاسلام اکبر فلاح با بیان اینکه درس زندگی را از هنر تئاتر می توان آموخت، تاکید کرد هنرمندان می‌توانند تمام حقایقی که در قرآن، آیات و در سیره و زندگی ائمه طاهرین نهفته است را از این طریق به مخاطبین خود انتقال دهند.

علاوه بر حجتالاِسلامفلاحنمایندهدفترولیفقیهوامامجمعهکاشانودهقانیسرپرستدادسرایعمومیوانقلابکاشان،مدیران و مسئولانی همچون  متقینژادرئیسادارهبهزیستی،پدرامفروهاشمیطاهریرؤسایکمیسیونهایفرهنگیاجتماعیواقتصادیشورایاسلامیشهروخانداییمعاونفرمانداریکاشانعصریکشنبهباحضوردرفرهنگ‌سرایمهرکاخجشنواره-  ضمنگفتگوبابرخیازعواملفنی،اجراییوداوریپانزدهمینجشنوارهسراسریتئاترمهروهمچنینتماشایبرخیازنمایشهایبخشمسابقهصحنه‌ای،درجریانروندسطحکمیوکیفیجشنوارهقرارگرفتند.

پانزدهمینجشنوارهسراسریتئاترمهرکاشانباتلاشسازمانفرهنگیاجتماعیوورزشیشهرداریکاشانوباحمایتمرکزهنرهاینمایشیوزارتفرهنگوارشاداسلامیاز 21 آذرماهدرکاشانآغازوتا4روزدیگرادامهدارد.

دیدگاه ها

دیدگاه شما :

کد امنیتی

عضویت در خبرنامه ایمیلی

از جدیدترین مراسم های شهر باخبر شوید.

عضویت در خبرنامه پیامکی