سروقامتان کاشان با یکدیگر به رقابت می پردازند برگزاری مسابقات والیبال جام وحدت در کاشان

مدیر ورزش و تفریحات سالم سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان از برگزاری مسابقات والیبال با عنوان"جام وحدت" در این شهر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان، مهدی عباسی در خصوص برگزاری مسابقات والیبال"جام وحدت"گفت: یکی از برنامه های آبان ماه واحد ورزش و تفریحات سالم این سازمان، مسابقات والیبال است که در رده سنی آزاد برگزار می شود.

وی افزود: تیم های علاقه مند برای ثبت نام در این مسابقات و کسب اطلاعات می توانند با  شماره همراه 09217686092 به نام عطا واثقی و تلفن 55424800 داخلی111 تماس بگیرند و یا به نشانی بلوار دانش، بلوار دانشجو سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان مراجعه کنند.

 مدیر ورزش و تفریحات سالم سازمان با بیان اینکه این دوره از مسابقات طی همکاری مشترک هیئت والیبال و جمعیت ورزشیاران ارمغان نشاط با سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان انجام می شود، یادآور شد: تیم های داوطلب می توانند تا جمعه 10 آبان ماه برای شرکت و ثبت نام در این رقابت ها اقدام کنند. 

عباسی با اشاره به اینکه مسابقات والیبال جام وحدت به صورت حرفه ای همراه با اهدای کاپ، مدال و جوایز نفیس برای تیم های برتر برگزار می شود، افزود: بعد از تکمیل ثبت نام زمان اجرای این رویداد ورزشی متعاقبا اعلام می شود.

وی هدف از برگزاری مسابقات والیبال را ایجاد وحدت با رقابتی سالم عنوان کرد و گفت: سازمان تلاش می کند با برگزاری رقابت های ورزشی به نحوی فضای شاد و با نشاطی را در سطح شهر برای همشهریان ایجاد کند.

دیدگاه ها

دیدگاه شما :

کد امنیتی

عضویت در خبرنامه ایمیلی

از جدیدترین مراسم های شهر باخبر شوید.

عضویت در خبرنامه پیامکی