رگزاری نمایشگاه بهاره در فرهنگ سرای فیض

تا 29 اسفند ماه دائر است:

نمایشگاه بهاره در فرهنگ سرای فیض کاشانی

نمایشگاه بهاره تا 29 اسفند ماه در فرهنگ سرای علامه فیض کاشانی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان بر پا است.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان، مدیر عامل سازمان با اعلام این خبر گفت: در آستانه فرارسیدن سال نو و در راستای گسترش فرهنگ خرید کالای ایرانی، تامین مایحتاج و نیاز عمومی شهروندان نمایشگاه بهاره   که با تلاش فرهنگ سرای علامه فیض کاشانی سازمان و شرکت تعاونی پایتخت گل سرخ قمصر در فرهنگ سرای فیض دائر شده تا پایان سال جاری میزبان بازدید کنندگان است.

مرتضی والی زاده گفت: در نمایشگاه بهاره که با مجوز فرمانداری ویژه و اداره میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری  با هدف حمایت از تولید داخلی و گام برداشتن در مسیر اقتصاد مقاومتی برگزار شده، انواع شیرینی ، شکلات، خشکبار، آجیل  صنایع دستی و سوغات ایران، اقلام کالای ایرانی و تولیدات خانگی در 15 غرفه در معرض نمایش گذاشته شده است.

وی خاطر نشان کرد: همزمان با برپایی نمایشگاه بهاره و به مناسبت ولادت امام جواد(ع) و حضرت علی(ع) جنگ شادی نیز با برنامه های متنوع فرهنگی هنری از قبیل تئاتر، موسیقی، مسابقه، نقاشی کودکان با حضور هنرمندان کاشان نیز اجرا می شود.

شایان ذکر است نمایشگاه بهاره تا 29 اسفند ماه از ساعت 10 صبح تا 10 شب در فرهنگ سرای علامه فیض کاشانی به نشانی میدان قاضی اسداله خیابان شهیدان اسلامی تبار  پذیرای بازدید کنندگان است.

 

دیدگاه ها

دیدگاه شما :

کد امنیتی

عضویت در خبرنامه ایمیلی

از جدیدترین مراسم های شهر باخبر شوید.

عضویت در خبرنامه پیامکی