دورهمی اهالی تئاتر کاشان تحت عنوان"همیشه در صحنه"

با برگزاری آئینی در فرهنگ سرای مهر کاشان:

اهالی تئاتر کاشان برای چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در صحنه حاضر می شوند

مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان از برگزاری دورهمی اهالی تئاتر کاشان تحت عنوان"همیشه در صحنه"همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و به بهانه چهاردهه فعالیت گروه هنری فجر کاشان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان، مرتضی والی زاده با اشاره به اینکه گروه هنری فجر در شاخه هنرهای نمایشی یکی از مجموعه های مولد انقلاب اسلامی است که با اراده تعدادی از هنرمندان متعهد پای در عرصه فرهنگ نهاده است، گفت:شامگاه یکشنبه 28 بهمن ماه از ساعت 18:30 فرهنگ سرای مهر سازمان، شاهد مراسم دورهمی اهالی تئاتر کاشان با حضور مسئولین و اهالی تئاتر به منظور پاسداشت تلاش های گروه هنری فجر در عرصه تئاتر می باشد.

وی با تاکید بر اینکه اعتلا هنر فاخر  تئاتر در کاشان مرهون کوشش و همت هنرمندانی است که در راستای رونق و پویایی این هنر سهمی شایسته ایفا کرده اند، یادآور شد: گروه هنری فجر در سال 1360 با هدایت و سرپرستی محسن خسروی از هنرمندان تئاتر و همراهی چهره های فعال نمایش کاشان فعالیت خود را آغاز کرده  است.

مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان اذعان داشت: دورهمی اهالی تئاتر کاشان با عنوان" همیشه در صحنه" یکی از برنامه های معاونت فرهنگی اجتماعی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان است که طی همکاری مشترک دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان در فرهنگ سرای مهر سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان برگزار می شود.

والی زاده توجه به هنرنمایی جوانان مستعد و حمایت از گروه های هنری تئاتر برای اجرای های  روزانه تئاتر را از جمله اولویت های سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان ذکر کرد و پاسداشت مقام هنری اعضاء و چهار دهه فعالیت مستمر آن ها و نیز راهگشایی برای نسل جوان تئاتر کاشان را از جمله اهداف برنامه دورهمی اهالی تئاتر کاشان برشمرد.

وی، پخش کلیپ، ارائه گزارش فعالیت گروه هنری فجر ، نمایش، خاطره گویی اعضای گروه، تبجیل از سید امیر نقشه چی پیشکسوت تئاتر و سرود، پخش فیلم های خاطره انگیز تئاتر و پاسداشت هنرمندان گروه که در طول چهاردهه در عرصه هنرهای نمایش فعالیت داشته اند را از برنامه های دورهمی"همیشه در صحنه" عنوان کرد.

 

دیدگاه ها

دیدگاه شما :

کد امنیتی

عضویت در خبرنامه ایمیلی

از جدیدترین مراسم های شهر باخبر شوید.

عضویت در خبرنامه پیامکی