در راستای حمایت از کسب و کار خانگی کارگاه های رایگان در فرهنگ سرای بانو برگزار می شود

مدیر فرهنگ سرای بانو سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان از برپایی کارگاه های هنری رایگان در راستای حمایت از کسب و کار خانگی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان، زهرا محسنی با اعلام این مطلب گفت:  یکی از فعالیت های اصلی این مرکزفرهنگی هنری برگزاری دوره های آموزشی متنوع ویژه بانوان است که در راستای حمایت از کسب و کار خانگی به عنوان راهکاری برای ایجاد اشتغال و درآمد در برنامه های ماه آبان برگزاری2 کارگاه برنامه ریزی شده است.

وی افزود: فرهنگ سرای بانو در کنار برنامه هایی که از سوی معاونت مراکز سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان ابلاغ می شود، به موضوع کار، کار آفرینی و حمایت از کسب و کارهای خرد و کارآفرین نیز می پردازد.
مدیر فرهنگ سرای بانو،کارگاه آموزش خیاطی با همکاری آموزشگاه گلستان مد در روز سه شنبه 14 آبان و همچنین کارگاه آموزش آشپزی با همکاری آموزشگاه سیب سبز در روز دوشنبه 20 آبان را از جمله کارگاه های هنری نام برد که  از ساعت 9 صبح در این فرهنگ سرا تشکیل می شود.

محسنی با بیان اینکه کسب و کارهای خانگی به عنوان راهکاری برای ایجاد اشتغال و درآمد در سراسر جهان محسوب می شوند، ایجاد توازن بین مسئولیت خانوادگی زنان و اشتغال آنان، حذف هزینه های مربوط به خرید، رهن و اجاره کارگاه و ایاب و ذهاب ، استفاده از نیروی کار سایر اعضای خانواده و ایجاد زمینه های کار خانوادگی، امکان انتقال تجارب از طریق آموزش به سایر اعضاء خانواده را از جمله اهداف برگزاری این کارگاه عنوان کرد.

گفتنی است بانوان علاقه مند می توانند برای ثبت نام در کارگاه های آموزش خیاطی و آشپزی به نشانی خیابان 22 بهمن، کوچه شهید احتشامی(بلندیان) مراجعه و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 55464650 تماس بگیرند.

لازم به ذکر است، مشاغل یا کسب و کار خانگی آن دسته از فعالیت هایی است که توسط عضو یا اعضا خانواده در فضای مسکونی در قالب یک طرح کسب و کار بدون مزاحمت و ایجاد اخلال در آرامش واحد های مسکونی همجوار شکل می گیردو منجر به تولید خدمت و یا کالای قابل عرضه به بازار خارج از محیط مسکونی می گردد.

دیدگاه ها

دیدگاه شما :

کد امنیتی

عضویت در خبرنامه ایمیلی

از جدیدترین مراسم های شهر باخبر شوید.

عضویت در خبرنامه پیامکی