در راستای حمایت از صنایع دستی: نمایشگاه عید تا عید در فرهنگ سرای علامه فیض کاشانی دائر شد

همزمان با دهه ولایت نمایشگاه عید تا عید با حضور جمعی از مسئولین و مدیران شهری در فرهنگ سرای علامه فیض کاشانی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان، این نمایشگاه در 30 غرفه با هدف دستیابی به بازارهای فروش برای بانوان کارآفرین کاشان و حمایت از تولیدات و صنایع دستی زنان ، طی همکاری مشترک فرهنگ سرای علامه فیض کاشانی و کانون زنان بازرگان کاشان داير شده است.
در نمایشگاه عید تا عید بانوان کاشانی، اعضا جامعه کم بینایان و بچه های اتیسم توانمندی ها، آثار و محصولات خود نظیر صنایع دستی، کیک و شیرینی، گل و گیاه، پوشاک ایرانی و اسلامی، اسباب بازی های نوین کودکان و لوازم التحریر ایرانی را به معرض نمایش و جهت فروش گذاشته اند.

در این نمایشگاه  در راستای تحقق فرهنگ بازیافت، خانواده ها با تحویل اقلام بازیافتی از قبیل کاغذ های باطله، کتب درسی سال گذشته، بن خرید لوازم التحریر ایرانی دریافت می کنند و در غرفه بیمه با امور بیمه آشنا می شوند.

همچنین در حاشیه این نمایشگاه جشنی با حضور هنرمندان گروه های هنری کاشان با اجرای برنامه های مختلف آموزشی و هنری اجرا می شود که ضمن ارائه آموزش های لازم و فرهنگ سازی درزمینه بازیافت و تفکیک پسماند، خانواده ها را برای مشارکت و همکاری با مدیریت شهری تشویق می کنند.
لازم به ذکر است نمایشگاه عید تا عید تا 29 مرداد ماه همه روزه از ساعت 6 عصر تا 11 شب در فرهنگ سرای علامه فیض کاشانی به نشانی میدان قاضی اسداله خیابان شهیدان اسلامی تبار جهت بازدید علاقه مندان دائر است.


 

دیدگاه ها

دیدگاه شما :

کد امنیتی

عضویت در خبرنامه ایمیلی

از جدیدترین مراسم های شهر باخبر شوید.

عضویت در خبرنامه پیامکی