دبیر جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان: کارگاه تخصصی عکاسی تئاتر، از مصادیق تمایز جشنواره پانزدهم تئاتر مهر کاشان است

دبیر پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان از برگزاری کارگاه تخصصی عکاسی تئاتر در روزهای 19 و 20 آذر در فرهنگ‌سرای مهر کاشان خبر داد.

به گزارش کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان، خیام وقار کاشانی با اشاره به برنامه های متنوع و جنبی در نظر گرفته شده برای این رویداد گفت: مواردی مانند کارگاه تخصصی دو روزه عکاسی تئاتر، به عنوان یکی از برجسته‌ترین برنامه‌های جنبی در بخش آموزش، بی‌شک از مصادیق تمایز کیفیت این دوره است.

وی با بیان این که آموزش و افزودن به سطح دانش علاقمندان به تئاتر، یکی از اهداف مهم این دوره از جشنواره است یادآور شد: در این راستا قبل از شروع جشنواره، کارگاه دو روزه تخصصی عکاسی تئاتر با تدریس مهدی آشنا مدرس برجسته عکاسی تئاتر با حضور متقاضیان و علاقمندان با رویکرد «آموزش مبانی و اصول عکاسی در صحنه تئاتر» برگزار می‌شود.

دبیر جشنواره در بیان نتایج مورد انتظار این کارگاه افزود: مقرر شده تا متقاضیان و شرکت‌کنندگان این کارگاه، در طول جشنواره با حضور در محل اجراها، با تلفیق آموزش‌های ارائه شده و با تجربیات قبلی خود به ثبت تصویری متن و حواشی این دوره از جشنواره بپردازند که ماحاصل این فعالیت در پایان جشنواره و بر اساس نظرات هیئت داوران، تبجیل و اهدای جایزه به 3 عکس برتر را به دنبال خواهد داشت.

وقار کاشانی با اعلام اسامی سیف الله صمدیان، حمید جبلی و مهدی آشنا به عنوان هیئت داوران انتخاب تصاویر برگزیده عکاسان حاضر در جشنواره برای معرفی و تقدیر در روز اختتامیه یادآور شد: علاقمندان و متقاضیان شرکت در کارگاه تخصصی دو روزه عکاسی تئاتر جشنواره می‌توانند با مراجعه به آدرس www.tiwall.com نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

شایان ذکر است، سیف الله صمدیان و حمید جبلی از برجستگان و نام‌های شناخته شده با سوابق طولانی در عرصه هنر فیلم و سینمای مستند و داستانی کشورمان هستند.

گفتنی است، پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان از سوی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان و با همکاری مرکز هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ۲۱ تا ۲۸ آذرماه سال جاری برگزار می‌شود.‌

دیدگاه ها

دیدگاه شما :

کد امنیتی

عضویت در خبرنامه ایمیلی

از جدیدترین مراسم های شهر باخبر شوید.

عضویت در خبرنامه پیامکی