خانواده های جانبازان کاشان به تماشای فردا روز نهم نشستند

مدیر فرهنگی و هنری سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان گفت: جانبازان کاشانی از شب گذشته به همراه خانواده هایشان به تماشای تئاتر"فردا روز نهم است"در مرکز فرهنگی و توانبخشی خاتم الانبیاء این شهر نشستند.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان، بهنام اعتمادی پیرامون اجرای این اثر افزود: در راستای حمایت از آثار برتر حوزه دفاع مقدس، تئاتر”فردا روز نهم است”به نویسندگی و کارگردانی محسن ابوالفتحی ویژه جانبازان معزز و خانواده های آن ها در مرکز فرهنگی و توانبخشی خاتم الانبیاء این شهر اجرا می شود.

وی خاطر نشان کرد: هنرمندان گروه میم در تئاتر”فردا روز نهم است” فرهنگ ایثار و شهادت و نیز سختی ها و مشقت هایی که جانبازان مغز و اعصاب و خانواده های آن ها تحمل می کنند را به تصویر کشیده اند.

مدیر فرهنگی و هنری سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان، از محسن تاج امینی، سمیه نجفی زاده، علی مهدی پور و مریم دهقانی به عنوان بازیگران تئاتر” فردا روز نهم است” نام برد.

لازم به ذکر است تئاتر” فردا روز نهم است” درپاسداشت مقام جانبازان، معرفی همسران جانبازان و نقش آن ها به عنوان الگوها و اسوه های صبر و نیز ایثارگران گمنام طی 3 اجرا از ساعت 8:30 شب در مرکز فرهنگی و توانبخشی خاتم الانبیاء کاشان به روی صحنه می رود.

دیدگاه ها

دیدگاه شما :

کد امنیتی

عضویت در خبرنامه ایمیلی

از جدیدترین مراسم های شهر باخبر شوید.

عضویت در خبرنامه پیامکی