جشنواره بازیهای فکری ویژه کودکان در کاشان آغاز شد

به همت مدیریت ورزش و تفریحات سالم سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان، جشنواره"بازیهایفکری" در بوستان شهید کریمی کاشان آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان، مدیر عامل سازمان با اشاره به اینکه بازی های فکری در افزایش روحیه بسیار تاثیرگذار هستند، گفت: در راستای ارتقاء نشاط و شادابی در بین کودکان، مدیریت ورزش و تفریحات سالم سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان ، اقدام به برگزاری جشنواره"بازی های فکری"در تعدادی از بوستان های شهر کاشان کرد.

مرتضی والی زاده،دوز چهارسو، مارو پله و اتللو را از جمله بازی های جشنواره "بازی های فکری"نام برد که در فضایی شاد و رقابتی برای کودکان بالای 6 سال به همراه ایستگاه نقاشی و گریم با همکاری خانه های بازی کودک نابغه، آل یاسین، سرزمین کوچولوها و خانه بازی شازده کوچولو تحت نظارت سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان، تدارک دیده شده است.

وی یادآور شد: جشنواره"بازی های فکری" از 13 مرداد ماهدر بوستان شهید کریمی واقع در بلوار ملاصدراآغاز و تا 16 مرداد ماه از ساعت 9 شب به ترتیب در بوستان بهاران خیابان کارگر، بوستان نرگس واقع در خیابان آیت اله سعیدی(نطنز) و بوستان امامزاده قاسم در منطقه فین برگزار می شود.

مدیر عامل سازمان، هدف از اجرای جشنواره"بازی های فکری" را ایجاد نشاط اجتماعی، افزایش شادابی در کودکانومعرفیبازیبه‌عنوانیکابزارتربیتیوپرورشخلاقیتدرکودکان،عنوان کرد.

شایان ذکر است در نخستین شب این جشنواره بیش از 60 کودک با یکدیگر به رقابت پرداخته و از برگزیدگان هر بخش با اهدا هدایه تبجیل شد.

دیدگاه ها

دیدگاه شما :

کد امنیتی

عضویت در خبرنامه ایمیلی

از جدیدترین مراسم های شهر باخبر شوید.

عضویت در خبرنامه پیامکی