تقویت باورهای دینی فرزندان ارتباط مستقیمی با تربیت آن ها دارد

برگزار شد.

عضو سازمان نظام روانشناسی با اشاره به اینکه فرزندان بیشتر موارد را از خانواده یاد می گیرند و کوچک ترین حرکات خانواده را رصد می کنند، گفت: تقویت باورهای دینی در فرزندان یکی از ارکان تربیت به حساب می آید.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان، احمد رضا سعیدی در همایش"تقویت باورهای دینی فرزندان"از سری برنامه های سوگواره"با کودکان کاروان"در فرهنگ سرای علامه فیض کاشانی، با بیان اینکه صداقت و امانت دو نشانه مومنین است به معرفی افراد درسه گروه مختلف از جنبه ظاهر و باطن پرداخت.

 وی در این نشست با تاکید بر اینکه والدین باید نسبت به باورهای اعتقادی فرزندان اهتمام جدی داشته باشند، خاطر نشان کرد: روش های تربیتی والدین برای مباحث آموزه های دینی باید متناسب با سن فرزندان و همراه با نشان دادن زیبایی های موجود در مفاهیم دینی باشد.

این روانشناس مثبت گرا به ارائه راهکارهایی برای تقویتباورهای دینی فرزندان، نقش والدین در تقویت این باورها و بیان راهکارهایی در راستای اجرای این نقش پیش روی خانواده ها پرداخت.

احمد رضا سعیدی یادآور شد:  پدر و مادر نقش قابل توجهی در شخصیت فرزندان و تقویت باورهای دینی آنان نسبت به دیگر عوامل دارند، پس چه والاست والدین بکوشند تا ریشه های دینی و تربیتی فرزندانشان را در منزل تقویت نمایند.

گفتنی است سوگواره"با کودکان کاروان"با توجه به همزمانی ایام ماه صفر با هفته جهانی کودک، به همت فرهنگ سرای علامه فیض کاشانی و با مشارکت اداره‌آموزش‌وپرورش، معاونت‌بهداشت‌دانشگاه‌علوم‌پزشکی، اداره‌بهزیستی و بسیج جامعهزنان با هدف شور و نشاط اجتماعی در بین کودکان و انتقال مفاهیم عاشورایی در قالب نمایشگاه، همایش های آموزشی و برنامه های جانبی

دیدگاه ها

دیدگاه شما :

کد امنیتی

عضویت در خبرنامه ایمیلی

از جدیدترین مراسم های شهر باخبر شوید.

عضویت در خبرنامه پیامکی