به یاد ماندنی ترین جمعه با بازی های فکری نخستین مسابقه خانوادگی دومینوهای شهروندی در کاشان اجرا می شود

مدیر عامل سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان گفت: برای نخستین باردرکاشان مسابقه دومینوهای شهروندی ویژه خانواده ها برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان، مرتضی والی زاده با بیان اینکه نخستین مسابقه خانوادگی دومینوهای شهروندی در ادامه پویش"نه به پلاستیک" اجرا می شود، افزود: فرهنگ سرای معراج سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان با همکاری خانه فرهنگ علم و خلاقیت وابسته به این سازمان، اقدام به برگزاری این مسابقه در روز جمعه 29 شهریورماه از ساعت 5 عصردر سالن ورزشی شهید اردهال فین بزرگ، کرده اند.

وی ضمن اشاره به اینکهثبت نام و شرکت در این مسابقه رایگان است تشریح کرد: موضوعی که ما از برگزاری این رقابت هیجان انگیز، شاد و به یاد ماندنی دنبال می کنیم، علاوه بر تلاش برای اینکه روز بسیار شاد و مفیدی برای خانواده ها رقم بزنیم، بیان اهمیت حفظ محیط زیست با کاهش مصرف پلاستیک و جایگزینی کیسه های پارچه ای و کاغذی در میان خانواده ها است.

مدیر عامل سازمان با اعلام اینکه خانواده های علاقه مند تا پنج شنبه 28 شهریورماه می توانند با مراجعه به خانه فرهنگ علم و خلاقیت واقع دربلوارمطهری روبروی بانک ایران زمین دراین رویداد ثبت نام کنند، یادآور شد: خانه علم و خلاقیت به خانواده های شرکت کننده پیش از شروع مسابقه آموزش های لازم را خواهد داد.

والی زاده در ادامه افزود: درپایان رقابت درنخستین مسابقه خانوادگی دومینوهای شهروندی به تیم های برگزیده هرتیم متشکل از اعضای یک خانواده جوایز نفیسی اهدا می شود.

دیدگاه ها

دیدگاه شما :

کد امنیتی

عضویت در خبرنامه ایمیلی

از جدیدترین مراسم های شهر باخبر شوید.

عضویت در خبرنامه پیامکی