به همت فرهنگ سرای المهدی : دانش آموزان منطقه 5 کاشان روزنامه دیواری هفته کتاب و کتاب خوانی را طراحی می کنند

فرهنگ سرای المهدی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان، به مناسبت هفته کتاب و کتاب خوانی و در راستای شعار"حال خوش خواندن" اقدام به برگزاری مسابقه روزنامه دیواری در سطح منطقه ۵ شهری کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان، مدیر فرهنگ سرای المهدی گفت: به مناسبت هفته کتاب و کتاب خوانی، دانش آموزان مقطع ابتدایی منطقه ۵ کاشان برای شرکت و طراحی در مسابقه روزنامه دیواری "برگی از دفتر من" فراخوانده شدند.

محمد رضا گلسرخی افزود: این رقابت فرهنگی هنری در راستای انجام اقدامات فرهنگی و هنری در حوزه کتاب و کتاب خوانی و نهادینه شدن این فرهنگ در بین دانش آموزان، مقطع ابتدایی مدارس راوند، طاهر آباد و خزاق با تلاش فرهنگ سرای المهدی و با مشارکت مدیریت آموزش و پرورش کاشان برگزار می شود.

وی تصریح کرد: دانش آموزان می توانند آثار خود را در قالب روزنامه دیواری با موضوع کتاب و کتاب خوانی تا پایان وقت اداری روز سه شنبه  28 آبان ماه به فرهنگ سرای المهدی واقع در راوند- ابتدای بلوار حرم و یا دفتر مدیریت مدارس منطقه 5 ارسال کنند.

شایان ذکر است به دانش آموزانی که آثار روزنامه دیواری آن ها برگزیده و معرفی شوند، هدایایی از سوی فرهنگ سرای المهدی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان اهدا خواهد شد.

دیدگاه ها

دیدگاه شما :

کد امنیتی

عضویت در خبرنامه ایمیلی

از جدیدترین مراسم های شهر باخبر شوید.

عضویت در خبرنامه پیامکی