به مناسبت هفته وحدت و در راستای نشاط اجتماعی برگزار شد  رقابت توانیابان و جانبازان در مسابقه ویلچررانی کاشان

فرهنگ سرای معراج سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری با همکاری موسسه نیکوکاری کاشانه مهر، مسابقه ویلچررانی برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان، مدیر فرهنگ سرای معراج با بیان اینکه یکی از موضوعاتی که در هر جامعه بویژه در حوزه فرهنگی و اجتماعی باید مورد توجه قرار بگیرد بحث نشاط اجتماعی است، گفت: به مناسبت هفته وحدت این فرهنگ سرا با همکاری موسسه نیکوکاری کاشانه مهر و مدیریت ورزش و تفریحات سالم سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان، مسابقه ویلچررانی را ویژه توانیابان و جانبازان برگزار کرد.

سید رضا هاشمی تبیین کرد: در این مسابقات که با حضور  ۸۰ نفر در راستای واقف شدن توانیابان و معلولین به توانمندی های خود و اهمیت ورزش و سلامت برگزار شد، شرکت کنندگان مسیر ۲۰۰ کیلومتری از میدان کاظمیه تا خیابان مخابرات در شهرک فاز ۲ ناجی آباد را سپری کردند.

وی یادآور شد: در پایان این مسابقه به تمام شرکت کنندگان هدایایی به رسم یادبود اهدا و از نفرات برگزیده نیز با اهدای جوایز تقدیر شد.

فرهنگ سازی، توجه بیشتر به ورزش معلولان و توانیابان و نیز ایجاد نشاط اجتماعی از جمله اهداف مسابقه ویلچررانی عنوان شده است.

دیدگاه ها

دیدگاه شما :

کد امنیتی

عضویت در خبرنامه ایمیلی

از جدیدترین مراسم های شهر باخبر شوید.

عضویت در خبرنامه پیامکی