به مناسبت هفته وحدت انجام می شود یک روز شاد با ورزش در مدارس کاشان

به مناسبت هفته وحدت مدیریت ورزش و تفریحات سالم سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان، اقدام به برگزاری برنامه"یک روز شاد در مدرسه"نموده است.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان، مدیر ورزش و تفریحات سالم در تشریح این برنامه گفت: با توجه به اینکه ایجاد نشاط و شادابی یکی از موثرترین راه ها برای افزایش بهداشت روانی در جامعه است، همزمان با هفته وحدت، دانش آموزان با شرکت در برنامه"یک روز شاد در مدرسه"در قالب مسابقات ورزشی با یکدیگر به رقابت می پردازند.

مهدی عباسی از حرکات رزمی، طناب زنی، حلقه زنی، بازی های تفریحی، گروهی و  همچنین بازی های بومی و محلی به عنوان تعدادی از مسابقات این برنامه نام برد.

وی یادآور شد:  تلاش می شود با اجرای برنامه "یک روز شاد در مدرسه"گامی در راستای ایجاد شور و نشاط و تخلیه هیجانات دانش آموزان بر داریم.

در حال حاضر این برنامه ورزشی در مدرسه دخترانه مهر ۲ واقع در شهرک خاتم الانبیاء(مسکن مهر) و با همکاری فرهنگ سرای المهدی در مدرسه دخترانه و پسرانه ارشدی خزاق، دخترانه قاضی طباطبایی طاهر آباد و مدرسه دخترانه ابوذر راوند برگزار شده و طی روزهای آینده در مدارس دیگری نیز اجرا می شود.

دیدگاه ها

دیدگاه شما :

کد امنیتی

عضویت در خبرنامه ایمیلی

از جدیدترین مراسم های شهر باخبر شوید.

عضویت در خبرنامه پیامکی