بعد از یک رقابت داغ و بامزه در کاشان: نفرات برتر مسابقه قوی ترین کودکان کوچک معرفی شدند

چهارمین دوره مسابقه قوی ترین کودکان کوچک با شناخت نفرات برتر در کاشان پایان یافت.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان، چهارمین دوره مسابقه"قوی ترین کودکان کوچک" با شرکت بیش از80 کودک دختر و پسر رده سنی 5 تا 7 سال و با تبجیل از ورزشکار کاشانی محمدرضا خدمت قهرمان ارزنده قوی ترین مردان در پیست اسکیت پارک آیت اله مدنی کاشان برگزار شد.

در این مسابقه  شرکت کنندگان با حمل اتومبیل شارژی، غلتاندن لاستیک، گذاشتن توپ مدیسن بال روی سکو در مقابل دیدگان خانواده و شهروندان کاشانی با یکدیگر به رقابت پرداخته و در نهایت در رده سنی 5 سال محمد صالح قاسمی، پارسا حسنی، طاها جعفر کاشانیو در همین رده در بخش دختران ریحانه عطوفی نیا، دیانا رستمی و مهیا فدائی به ترتیب اول تا سوم شدند.

در رده سنی 6 سال امیر عباس رستمی، محمدرضا منصف، محمدرضا قدیریان و در همین رده سنی در بخش دختران حیام صادقی منش، اسما کریمی و فاطمه غفاریان مقام اول تا سوم را کسب کردند.

بر اساس این گزارش در رده سنی 7 سال امیر علی عمارتی، محمد مهدی رئیسی، محمد علیزاده و در همین رده در بخش دختران مهیا یزدخواستی، اسماء راجی و هستی اسلامی به عنوان نفرات اول تا سوم معرفی شدند.

لازم به ذکر است مسابقه"قوی ترین کودکان کوچک"با اجرای حسن بیشه ای، داوری محسن شعبانی مفرد ونظارت مهدی عباسی و با تلاش مدیریت ورزش و تفریحات سالم سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان طی همکاریشرکت دانش بنیان پاکیان کویر، باشگاه ورزشی لیان و کلینیک فوق تخصصی دیابت و بیماری های متابولیک با هدف ارتقاء نشاط و شادابی در کودکان، فراهم کردن لحظاتی شاد و افزایش اعتماد به نفس در آن ها برگزار شد.

دیدگاه ها

دیدگاه شما :

کد امنیتی

عضویت در خبرنامه ایمیلی

از جدیدترین مراسم های شهر باخبر شوید.

عضویت در خبرنامه پیامکی