" برگزاری سه شنبه های هنری در بافت تاریخی و فرهنگی هُنرشَهر ایران" کاشان

مدیر عامل سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان از برگزاری بافت گردی شبانه هنرمندان در قالب پیاده روی در بافت تاریخی و فرهنگیهُنرشَهر ایران" کاشانخبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان، مرتضی والی زاده پیرامون اجرای این برنامه  گفت: به منظور مشارکت و نیز تقویت نقاط قوت و رفع نقاط ضعف در حوزه فرهنگی و هنری شهر، برنامه بافت گردی شبانه هنرمندان در قالب پیاده روی با تلاش مدیریت فرهنگی و هنری و همراهی مدیریت گردشگری سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان برنامه ریزی شده است.

وی خاطر نشان کرد: این برنامه هر دو هفته یکبار و سه شنبه شب ها در راستای ایجاد روحیۀ امید و نشاط و نیز فراهم ساختن بستری مناسب جهت حضور در بافت تاریخی شهر بصورت مشخص از مبدا به مقصدی انجام خواهد شد و هنرمندان در تجربه بوم گردی ضمنتفریح و تعامل با یکدیگر به همراه مهمانان ویژه از فعالین حوزه فرهنگی و گردشگری، با تاریخ، بافت تاریخی و فرهنگی شهر نیز آشنا می شوند.

مدیر عامل سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کاشان اظهار داشت: این برنامه فرصتی است تا هنرمندان بتوانند ضمن پیاده روی در محله هایی که دارای جاذبه های فرهنگی، تاریخی و هنری و عموما در محدوده شهرداری منطقه یک(بافت تاریخی و فرهنگی) قرار دارد، با فرهنگ، تمدن و هنر شهر کاشان آشنا شوند.

والی زاده در پایان ضمن اشاره به مذاکرات صورت گرفته با شهردار منطقه بافت تاریخی و فرهنگی جهت مشارکت هنرمندان در بافت، افزود: هنرمندان می توانند در صورت تمایل طرح ها و برنامه هایی که محتوای فرهنگی و هنری و البته مرتبط با بافت تاریخی شهراست را به شهرداری منطقه یک ارائه نمایند و در صورت تایید، قرارداد کار نیز در این حوزه با هنرمند منعقد خواهد شد.

لازم به ذکر است، نخستین دوره بافت گردی شبانه هنرمندان در قالب پیاده روی سه شنبه 15 مرداد ماه از ساعت 9 تا 10 و نیم شباز مسیر مسجد آقا بزرگ به طرف خانه تاریخی طباطبایی ها آغاز می شود.

دیدگاه ها

دیدگاه شما :

کد امنیتی

عضویت در خبرنامه ایمیلی

از جدیدترین مراسم های شهر باخبر شوید.

عضویت در خبرنامه پیامکی