برگزاری جنگ چله تابستان با طعم شهروندی در فرهنگ سرای مهر کاشان

کودکان کاشانی با حضور در فرهنگ سرای مهر سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان و شرکت در جنگ"چله تابستان" با طعم شهروندی ، شب چله را گرامی داشتند.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان، مدیر عامل سازمان با تاکید بر اهمیت و ضرورت پرداختن به بعد آموزشی و فرهنگی برنامه ها در کنار جنبه تفریحی و سرگرمی گفت: در این برنامه  که به مناسبت چهلمین روز تابستان و با رویکرد احیای سنت های فرهنگی اجرا شد، هنرمندان با برنامه های متنوع ، اوقات با نشاطی را برای کودکان مقطع 4 تا 7 سال رقم زدند.

مرتضی والی زاده اظهار کرد:درجنگ"چله تابستان" با طعم شهروندی،  برنامه های مختلفی از قبیل نمایش طنز، قصه گویی، برنامه های آموزشی و شاد  مرتبط با موضوع جنگ و همچنین آشنایی با قوانین راهنمایی و رانندگی، مسابقه های شاد و جذاب از سوی فرهنگ سرای مهر با همکاری پیش دبستانی جاوید برگزار و مورد استقبال گسترده کودکان و خانواده های آن ها قرار گرفت.

وی ضمن اشاره به اینکه خروجی این جشن ها و برنامه های گروهی همواره افزایش نشاط اجتماعی و ایجاد فضایی مفرح است، یادآور شد: در پایان این برنامه شرکت کنندگان به پویش"نه به پلاستیک"پیوستند.

دیدگاه ها

دیدگاه شما :

کد امنیتی

عضویت در خبرنامه ایمیلی

از جدیدترین مراسم های شهر باخبر شوید.

عضویت در خبرنامه پیامکی