برپایی جشن غدیر ولایت در مسجد جامع فین کاشان

مدیر عامل سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان گفت: به مناسبت دهه ولایت "مجتمع فرهنگی هنری شهر" وابسته به این سازمان و مجمع یازهرا فین اقدام به برگزاری"جشن غدیر ولایت" با حضورشاعران و ذاکران اهل بیت(ع) کرده است.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان، مرتضی والی زاده گفت: در آستانه فرارسیدن عید غدیر خم "جشن غدیر ولایت"شامگاه شنبه 26 مرداد ماه بعد از نماز مغرب و عشاء با حضور شاعران آیینی از استان قم و یزد با اجرای هنرمند آیینی محمد زری باف در مسجد جامع فین بزرگ کاشان برگزار می شود.

وی کارکرد هنر دینی را زنده نگاه داشتن آرمان ها، توجه بیشتر انسان ها به معنویت و معرفت افزایی عنوان کرد و نقش هنرمندان به ویژه شعرا در بزرگداشت عید غدیر و رساندن پیام غدیر را بسیار موثر دانست.

به گفته مدیر عامل سازمان در این محفل معنوی که با حضور استاد غلامرضا سازگار(میثم) از شاعران و ذاکران باسابقه اهل بیت، مجیدتال و احمد حسین‌پور علوی معروف به احمد علوی از شاعران آیینی اجرا می شود، شاعران با قرائت اشعار خود به مدح و نغمه خوانی در وصف حضرت علی(ع) می پردازند.

والی زاده، هدف از برگزاری اين برنامه را تشويق و ترغيب جوانان و مهيا كردن شرايط مناسب برای ارتقای شعر و ادبيات در بين علاقه‌مندان برشمرد.

دیدگاه ها

دیدگاه شما :

کد امنیتی

عضویت در خبرنامه ایمیلی

از جدیدترین مراسم های شهر باخبر شوید.

عضویت در خبرنامه پیامکی