برنامه های هفتمین روز جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان علاقه مندان به تماشای پنج نمایش در بخش صحنه ای و خیابانی  نشستند

در هفتمین روز از جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان، علاقه مندان شاهد اجرای پنج نمایش در بخش مسابقه صحنه‌ای و خیابانی بودند.

به گزارش کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان، در هفتمین روز از جشنواره در بخش مسابقه صحنه‌ای، تماشاخانه ماه فرهنگ سرای مهرمیزبان علاقه مندان به هنر تئاتر با نمایش"زمین سوخته" نوشته امین ابراهیمی به کارگردانی ستار مهرشاد از خرم آباد  شد و در تماشاخانه سپهر این فرهنگ سرا نیز نمایش"کوچه مختار" نویسنده رضا گشتاسب به کارگردانی جواد صداقت و الهام ابنی از بوشهر به روی صحنه رفت.

همچنین در این روز اشکان عاشوری از کرمان با کارگردانی نمایشنامه"دیوار"نوشته علیرضا نادری در تماشاخانه نصر حاضر و این نمایشنامه خوانش شد.

"سه قطره آب" به نویسندگی هما پارسایی و کارگردانی احمد صمیمی از تهران، "تلنگر" نوشته مسعود نیازی و کارگردانی یاسمن یوسفی از تبریز و نمایش"در- انتظار- گودو" به نویسندگی و کارگردانی امیر محمد ابراهیمی و محمد حسین رنجبر از تهران نیز از عناوین نمایش‌هایی بود که در بخش خیابانی به اجرا درآمد.

 در ادامه برگزاری کارگاه های آموزشی و نشست‌های تخصصی، کارگاه تخصصی معماری به مثابه کاراکتر با تدریس حمید پورآذری طی 3 روز در موزه عروسک، کارگاه تخصصی بازیگری با تدریس الهام پاوه نژاد و نشست تخصصی تئاتر در عرصه های بین المللی با تدریس هومن زندی‌زاده در تالارهای مهربان و مهرگان فرهنگ‌سرای مهر سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان دائر شد.

شایان ذکر است، هشتمین روز از پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان با زنگ تئاتر و اجرای نمایش"حاضر و غایب "به کارگردانی کوثر سعادت از کاشان صبح پنج شنبه 28 آذر ماه در مدرسه شهدای مخمل بافی آغاز و با اجرای نمایش خدای کشتار در بخش میهمان نوشته یاسمینا رضا به کارگردانی علیرضا کوشک جلالی از کاشان در تماشاخانه سپهر و نمایش خیابانی"گودو در انتظار گودو" به نویسندگی و کارگردانی مهدی صفی آبادی از اهواز و همچنین نشست تخصصی حقوق هنرهای نمایشی با تدریس مهدی کوهیان سپری خواهد شد.

پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان از 21 آذر ماه به همت سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان و با حمایت مرکز هنرهای نمایشی در کاشان آغاز و جمعه 29 آذر ماه به پایان می رسد.

دیدگاه ها

دیدگاه شما :

کد امنیتی

عضویت در خبرنامه ایمیلی

از جدیدترین مراسم های شهر باخبر شوید.

عضویت در خبرنامه پیامکی