با هنرنمایی پسران ژیمناستیک‌کار جشنواره ژیمناستیک هنری پسرانبا حضور 224 نفردرکاشان برگزار شد

مدیر ورزش و تفریحات سالم سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان گفت: به مناسبت روز ملی ژیمناستیک، سومین جشنواره ژیمناستیک ویژه پسران در شاخه هنری باحضور ۲۲۴ شرکتکنندهاز 6 باشگاه درسالنورزشیکیهانبرگزارشد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان، مهدی عباسی با بیان اینکه این جشنواره به منظور شناخت و پرورش استعدادهااجرا شد، افزود: در این جشنواره ژیمناستیک‌کارانی ازباشگاه خانهژیمناستیک،ستارگان،شهریار،رسولیان،صالحینوباشگاهقمربنی‌هاشمنوشآبادحضور داشته و در شاخه هنری به مصاف یکدیگر رفتند.

وی تشریح کرد: درجشنواره ژیمناستیک،کلیهورزشکاراندر۳ سطحیک،دووسهدر ۳ زمینجداگانه با یکدیگر در حضور والدین خود با رقابت با یکدیگر به اجرای برنامه های نمایشی پرداختند.

مدیر ورزش و تفریحات سالم سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان یادآور شد: درپایاناینرقابت‌ها،جشنروزملیژیمناستیکبااجرایمرشدخوانیوانجامحرکاتباستانی،اجرای موسیقی توسطمهزیاررزاقی، مسابقهوتئاتربا هنرمندیگروهکاشانهانجام شد و علی عظیمیکارشناس ارشد آسیب شناسی وحرکاتاصلاحیدرمورداهمیتورزشبرایکودکان سخن گفت.

سومین جشنواره هنری ژیمناستیک که با همکاری مشترک سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری ،کمیته آموزش هیات ژیمناستیک و معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش کاشان اجرا شد با شناخت افراد و باشگاه برتر به پایان رسید و بهکلیهشرکتکنندگانلوحومدال اهداوازمدیرانومربیانباشگاه‌های شرکت کنندهبااهداءتندیستقدیرشد.

دیدگاه ها

دیدگاه شما :

کد امنیتی

عضویت در خبرنامه ایمیلی

از جدیدترین مراسم های شهر باخبر شوید.

عضویت در خبرنامه پیامکی