با تلاش فرهنگ سرای مهر رقم خورد: پویش کتابخوانی سردار دل‌ها گامی در جهت ترویج کتاب‌خوانی

مدیر فرهنگ‌سرای‌ مهر سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان از پویش کتابخوانی"سردار دل‌ها"به منظور آشنایی نسل جوان با رشادت و جانفشانی‌های شهید سپهبد قاسم سلیمانی خبر داد.

 به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان، مهدی سقاپولادی پیرامون معرفی این برنامه گفت: پویش کتابخوانی"سردار دل‌ها"از جمله برنامه‌های فرهنگ‌سرای‌مهر است که سهم قابل توجهی در ترویج فرهنگ مطالعه، آشنایی نسل جوان در خصوص شخصیت والای سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و اقدامات ارزشمند ایشان در دفاع از وطن دارد.

وی با بیان اینکه این پویش برگرفته از کتاب"حاج قاسم"نوشته علی‌اکبر مزدآبادی با موضوع جستاری در خاطرات آن شهید والا مقام است، بیان کرد: این حرکت فرهنگی را به منظور پاسداشت رشادت‌های شهیدسلیمانی و ترویج فرهنگ مطالعهآغاز کردیم به این صورت که با اجرای آن، کتاب را تبلیغ کنیم تا کتاب در دسترس مردم قرار بگیرد.

  مدیر فرهنگ سرای مهر اذعان کرد: علاقه‌مندان می توانند با خرید کتاب"حاج قاسم"کهبه خاطرات و بیان سخنرانی‌های آن سردار شهید پس از هشت سال دفاع مقدس در برنامه‌های مختلف می‌پردازد و سیر حرکتی سردار را نشان می‌دهدو ارسال کد به شماره همراه09210720236در قرعه کشی جوایزارزنده این رویداد فرهنگی شرکت کنند.

سقاپولادی یادآور شد:فعالان عرصه کتاب و کتابخوانی و علاقه مندان جهت ترویج و تبلیغ کتاب می توانند کتاب را که از تخفیف ویژه برخوردار می باشد،علاوه بر فرهنگ‌سرای مهر واقع در بلوار شهیدان خاندایی، از سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی در بلوار دانشجو و نیز مسجد فاطمیه(بلوار فاطمیه)خریداری کنند.

شایان ذکر است پویش کتابخوانی"سردار دل ها" که طی همکاری مشترک فرهنگ‌سرای مهر سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری و هیئت فاطمیه آغاز شده تا 30 بهمن ماه ادامه دارد .

دیدگاه ها

دیدگاه شما :

کد امنیتی

عضویت در خبرنامه ایمیلی

از جدیدترین مراسم های شهر باخبر شوید.

عضویت در خبرنامه پیامکی