از سوی فرهنگ سرای المهدی کاشان اجرای طرح‌ قرآنی دریای معرفت

مدیر عامل سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان از برگزاری طرح قرآنی"دریای معرفت" در راستای انس بیشتر با قرآن، توسط فرهنگ سرای المهدی این سازمان در سطح منطقه 5 شهری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان، مرتضی والی زاده پیرامون برگزاری این طرح قرآنی گفت: طرح قرآنی"دریای معرفت" از برنامه های حوزه دینی و قرآنی فرهنگ سرای المهدی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان است که ویژه تابستان و اوقات فراغت سال جاری برنامه ریزی شده است.

وی، مخاطبان اصلی اجرای طرح‌ قرآنی"دریای معرفت"را گروه های سنی مختلف برشمرد که در این طرح طی یک روز در هفته علاوه بر بیان قصه های  قرآنی، اجرای مسابقات قرآنی و کارگاه های دانش افزایی دینی،حفظ و مفاهیم روخوانینیزبه آن هاآموزش داده می‌شود.

مدیر عامل سازمان، غنی سازی اوقات فراغت، ترویج آموزه های قرآنی، احیای سنت اسلامی خواندن روزانه قرآن کریم، رشد تربیت قرآنی از راه توسعه سواد قرآنی  و ایجاد بستر مناسب برای انس و ارتباط دائمی با قرآن را از جمله اهداف برگزاری طرح قرآنی"دریای معرفت"ذکر کرد که طی مشارکت با نهاد قرآن  کریم راوند ویژه اهالی منطقه 5 شهرداری در فرهنگ سرای المهدی برگزار می شود.

دیدگاه ها

دیدگاه شما :

کد امنیتی

عضویت در خبرنامه ایمیلی

از جدیدترین مراسم های شهر باخبر شوید.

عضویت در خبرنامه پیامکی