اجتماع بانوان بسیجی منطقه راوند در فرهنگ‌سرای المهدی

به مناسبت هفته بسیج اجتماع بانوان بسیجی منطقه راوند در فرهنگ‌سرای المهدی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان، مدیر فرهنگ‌سرای المهدی گفت: این ویژه برنامه که با حضور شایسته بانوان منطقه راوند همراه بود با برنامه های مختلفی همچون سخنرانی، نمایش کلیپ و پرسش و پاسخ انجام شد.

محمدرضا گلسرخی از اجرای برنامه های گوناگون توسط این فرهنگسرا برای توسعه مشارکت اجتماعی اقشار مختلف منطقه راوند، طاهرآباد و خزاق به ویژه بانوان خبر داد و افزود: حضور فعال بانوان این مناطق در برنامه‌های فرهنگ‌سرا به ارتقای فرهنگ مشارکت پذیری سرمایه‌های اجتماعی و تحقق آرمان‌ها و سند چشم انداز فرهنگ‌سرای المهدی می‌انجامد.

وی با اشاره به برگزاری کارگاه‌های مختلف برای خانواده‌ها در فرهنگ‌سرای المهدی بیان کرد: این کارگاه‌ها با توجه به  لزوم آموزش و تربیت فرزندان و تبیین حقوق والدین و فرزندان جهت حضور فعال آنان در اجتماع با آموزش اساتید برجسته حوزه و دانشگاه برگزار می‌شود.

مدیر فرهنگ‌سرای المهدی با بیان اینکه یکی از اهداف سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان توسعه ورزش همگانی در جامعه است، تصریح کرد: به این منظور فرهنگ‌سرای المهدی در برگزاری برنامه‌های ورزشی و تعامل با مدارس و موسسات مردم نهاد برای برگزاری المپیا‌دهای ورزشی همکاری مستمر دارد.

شایان ذکر است فرهنگ‌سرای المهدی در راوند، ابتدای بلوار حرم واقع شده است.

دیدگاه ها

دیدگاه شما :

کد امنیتی

عضویت در خبرنامه ایمیلی

از جدیدترین مراسم های شهر باخبر شوید.

عضویت در خبرنامه پیامکی